Skuteczny marketing lokalny
Działania marketingowe dla firmy o lokalnym zasięgu będą przedstawiały się nieco inaczej niż te prowadzone przez korporacje międzynarodowe czy firmy o zasięgu krajowym. Najczęściej takie lokalne firmy, zwłaszcza dopiero rozpoczynające swoją działalność nie mają zbyt dużego budżetu na promocję, warto zatem poszukać stosunkowo tanich, ale efektywnych metod reklamowania lokalnych biznesów, oto kilka pomysłów:
-
wielkie otwarcie – jeśli firma prowadzi działalność usługową warto pomyśleć nad zorganizowaniem imprezy otwierającej firmę. Jeśli zostanie ona połączona z ciekawymi zniżkami lub interesującymi atrakcjami klienci z pewnością chętnie wezmą w niej udział,
-
bilbordy – jak pokazują badania bilbordy to jedna z najefektywniejszych form reklamy. Dlatego warto rozważyć umieszczenie estetycznego i przyciągającego wzrok bilbordu w miejscach, w których codziennie przewija się sporo osób,
-
firmowy fanpage – ludzie bardzo chętnie „lubią” strony firm, które działają w ich okolicy i z których ofert skorzystali.